Vejret var godt, og efter notekørslen stod det klart at prøverne var lige så gode. Det var kanon prøver, som både svingede og gik op og ned. Det er prøver af den kvalitet der giver arbejde til mandskabet, og bilens køreegenskaber.
Prøve 1 fungerede ikke helt optimalt, både 1.- og 2. kører skulle lige i gang. Men tiden sagde noget andet, nemlig hurtigst i klassen og nummer 10 generelt. Så det var vist ikke helt skidt alligevel. Prøve 2 fungerede lidt bedre, men stadig ikke godt nok. Tiden viste dog igen en godkendt tid, da den generelle 10. plads stadig var indtaget, og forspringet i klassen øget til hele 35 sekunder. Det kunne faktisk ikke være meget bedre.
Det værst tænkelige sker, da vi desværre er udelukket på grund af at bilen ikke har forladt startstregen inden for 20 sekunder, ved egen kraft vel og mærke. Så det var et noget slukøret mandskab der skulle hentes ved prøven.
Men der bliver taget ved lære af sådanne uheld, så en ny og bedre indikatorlampe er blevet monteret i bilen sammen med en sprit ny generator. Man skal jo nødig udgå på så en lille ting en anden gang.